• Chjamate u Supportu 86-0596-2628755

Zhuo Zhan TV Console Armadiu di almacenamentu cù scaffali è cassetti per u salottu

Stu pezzu simplice per mantene a vostra TV cuntene materie prime: imitazione di legnu è metallu. Ogni superficia di sta unità di almacenamiento multimediale hè finita. U stand TV hè accentuatu da i dettagli metallichi: i manichi è i gammi. Un pezzu di tippu di designer eleganti in u vostru salottu!

Stu pezzu di salottu hè statu cuncepitu per mantene a vostra elettronica! Dispone di scaffali aperti per terminali è cunsole - è avemu perforatu un pirtusu in ogni scaffali per pudè passà i vostri cordi in u spinu più facilmente. Mettite a vostra cullizzioni DVD / Blu-Ray, gamepads, è più luntanu, poi spinghje è tira i dui cassetti per mantene fora di vista. Basta à mustrà vi : ci hè un locu per tuttu in stu stand TV !

Circa questu articulu
【Supportu TV Elegante】 Cù un disignu simplice è impiallacciatura di grana di legnu, stu elegante armariu di almacenamento s'incontrarà cù i vostri altri mobili è u stilu decorativu di u spaziu internu. Per quessa, hè ideale per u salottu, a camera, l'uffiziu è altri lochi, travagliendu cum'è un stand di TV o una tavola di caffè.
【Ampiu Spaziu】U scaffale superiore pò serve cum'è un stand di TV mentre dui armadi è cassetti à dui scaffali sò perfetti per mantene u vostru centru di divertimentu senza ingombra. I scaffali aperti vi dannu spaziu per stallà lettori media è mantene a vostra cullezzione di DVD in mostra, è i tagli di gestione di cable in u spinu vi aiutanu à mantene u vostru spaziu in organizazione.
【Custruzzione Robusta】Fattu di legnu fabbricatu in un finitu di moda, stu stand TV colpisce una siluetta rettangulare pulita nantu à quattru gambe svasate è affucate. Hè assicuratu per esse stabile, forte è esige un mantenimentu bassu per longu anni di usu.
【Per ogni stanza】Una di e migliori parti di a nostra tavola cunsola cun almacenamentu hè chì pò esse usata in quasi ogni stanza di a vostra casa. Cum'è un grande stand TV in u salottu, un nightstand in a camera da letto, o un magazzinu di l'ingressu, u comò mudernu sarà sicuramente stupente.
【Assembly Facile】Facile da seguità istruzzioni, cumprese hardware è arnesi, per permette di stallà rapidamente.


Tempu di post: 17-aug-2021